کد خبر: ۱۸۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 19 February 2016
تابناک گیلان: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه هم اکنون 30 پروژه ورزشی در سطح استان گیلان به صورت نیمه تمام وجود دارد، گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها بیش از 93 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا به بهره برداری برسد.

مسعود رهنما در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه گیلان، اظهار کرد: همزمان با روزهای مبارک پیروزی انقلاب اسلامی 6 طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و صد و هفتاد و شش میلیون تومان و در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع در شهرستان های استان گیلان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه اعتبارات این طرح ها در دو بخش استانی و ملی تخصیص یافته است، افزود: سالن ورزشی لنگرود با بودجه 5 میلیارد و سیصد میلیون ریال از اعتبارات ملی سود برده است.

رهنما به دوره تکمیلی نقشه استخر شنا فومن که 4 میلیارد و 610 میلیون ریال برای آن هزینه شده اشاره کرد و گفت: این طرح ورزشی یکی از الزامات توسعه و غنی سازی اوقات فراغت مردم است که خوشبختانه به میمنت دهه مبارک فجر در شهرستان فومن مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان احداث چمن مصنوعی در شهرستان انزلی را در اقلیم پرباران گیلان ضروری دانست و افزود: این طرح عمرانی هدیه ای از سوی دولت تدبیر به ورزشکاران و مردم ورزش دوست شهرستان بندرانزلی است.

وی یادآورشد: این زمین ورزشی با اعتبار 3 میلیارد و 700 میلیون ریال و مساحت 2 هزار و 500 مترمربه به بهره برداری رسید.

رهنما با اشاره به روند تکمیل سالن تختی صومعه سرا افزود: این سالن از محل اعتبارات استانی و با مبلغ 6 میلیارد و 900 میلیون ریال تکمیل شده است.

این مدیر ورزشی در ادمه به احداث سالن وزنه برداری رودسر که 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار داشته اشاره کرد و گفت: سالن مذکور در زمینی به مساحت 200 متر مربع در سال جاری راه اندازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تکمیل طرح ورزشی احمدسرگوراب شفت را که از سال 86 شروع شده بود از دیگر عملکردهای قابل تقدیر واحد فنی اداره کل ورزش و جوانان ارزیابی کرد و گفت: این پروژه با اعتبار 8میلیارد و 550 میلیون ریال در زمینی به مساحت یک هزار و191 متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون 30 پروژه ورزشی در سطح استان گیلان به صورت نیمه تمام وجود دارد، گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها بیش از 93 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا به بهره برداری برسد.

رهنما روند توسعه فضاهای ورزشی را با مشارکت بخش خصوصی و خیرین ورزشکار رو به رشد ارزیابی کرد و افزود: با افتتاح 6 پروژه ورزشی دردهه فجر و افزایش 7 هزار متر مربع بر فضاهای ورزشی استان گیلان، سرانه ورزشی استان هفتاد و شش صدم متر مربع برای هر نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار